Робота з обдарованими

Результатами роботи  з обдарованими учнями є активна участь дітей волімпіадах з трудового навчання, різноманітних творчих конкурсах, де вони з успіхом демонструють свої таланти.

Виклики часу, які ставить перед вчителями трудового навчання сьогодення, щодо вивчення предмету «Обслуговуюча праця» і «Технології» є формою визначення рівня теоретичних та практичних знань учнів – старшокласників, а також їх готовності до поглибленого вивчення предмета. Саме життя вимагає, щоб вивчення трудового навчання враховувало потреби, мотивації і ресурси обдарованих дітей, адже вони – майбутнє нашої держави, яка рухається впевнено у Європу. Тому, необхідно зосередити всі зусилля на формуванні і навчанні конкурентно - спроможного, високоосвіченого українця.
Програма роботи з обдарованими дітьми передбачає виконання наступних завдань:
– набуття ученицями 7-11 класів базових та державних вимог вивчення трудового навчання у школі - знань, умінь та навичок;
– отримати поглиблений рівень знань з предмету
- сформувати компетентності, яких потребує сьогодні суспільство:
  • Технологічна
  • Комунікативна
  • Соціальна
  • Інформаційна
  • Готовність до вирішення проблеми
  • дитина розуміє інструкцію, опис технології, алгоритм діяльності,
  • чітко дотримується технології діяльності,
  • оперативно освоює і грамотно застосовує нові технології,
  • технологічно мислить в тих чи інших життєвих ситуаціях.
  • дитина отримує в діалозі необхідну для неї інформацію
  • цивілізовано представляє і відстоює свою думку в діалозі і в публічному виступі
  • визнає різноманітні позиції
  • поважає цінності інших людей
  • використовує ресурс комунікації для розв’язування завдань.
  • дитина співвідносить свої інтереси з інтересами інших людей
  • результативно взаємодіє з членами групи (команди), які вирішують загальну задачу
  • використовує ресурси інших людей для вирішення завдань.
  • дитина здатна робити аргументовані висновки,
  • планує і здійснює свою діяльность на основі отриманої інформації
  • учениця критично осмислює інформацію і приймає рішення
  • дитина здатна аналізувати нестандартні ситуації,
  • ставить цілі і співвідносить їх з прагненнями інших людей,
  • планує результат своєї діяльності
  • розробляє алгоритм досягнення результату
  • оцінює результат своєї діяльності
  • приймає відповідне рішення тій чи іншій ситуації
  • забезпечує своїми діями втілення рішення у життя.

На сучасному етапі необхідною умовою навчання на уроках обслуговуючої праці і технологій є робота з обдарованими і здібними учніями та формування і розвиток у школярів життєвої компетентності.
Технологічна компетентність –
Комунікативна компетентність –
Соціальна компетентність –
Інформаційна компетентність –
Готовність до вирішення проблеми –

Немає коментарів:

Дописати коментар